Brand audit


Letos čistimo zadnjič … kdo bo čistil kasneje? Naj čistijo tisti, ki so odgovorni. Blagovne znamke, ki
proizvajajo plastiko, naj zanjo poskrbijo tudi po uporabi.

V okviru akcije želimo zbrati podatke katere blagovne znamke so najbolj pogoste med odvrženimi
smetmi
— torej katere blagovne znamke so najbolj (so)odgovorne za onesnaženje okolja. To nam bo
omogočilo lažje delo v prihodnje, s proizvajalci samimi, in dalo dodatne argumente za prizadevanja
za ambiciozno plastično zakonodajo na evropski in slovenski ravni.

V ta namen smo združili moči z Greenpeace Slovenija in skupaj pripravili potrebne materiale. Ne
bomo edini, saj bo v tednu okoli 15. septembra to počelo več držav sveta, združenih v gibanju Break
Free From Plastic in Let's do it.

Pridruži se pri svetovnemu popisu blagovnih znamk in zahtevaj, da počistijo za sabo!

NAVODILA

POPISNI LIST

SLIKOVNI KLJUČ (vrste plastik)